Najważniejsze funkcje programów hotelowych
W obecnych czasach zarządzanie pensjonatem czy hotelem może stanowić spore wyzwanie. Zwłaszcza będzie to dotyczyć obsługi rezerwacji poszczególnych pokoi, które spływać mogą przez różne kanały. Poszczególni goście mogą zrobić taką rezerwację telefonicznie lub mailowo, lecz mogą też za pomocą popularnych platform, typu Booking czy Airbnb. Z tego też powodu niezwykle istotne jest, aby nie doprowadzić do sytuacji, w której jeden pokój wynajęty zostanie paru osobom, ponieważ będzie to powodem niepotrzebnego zamieszania. W takim przypadku skorzystać można z możliwości, które dają nowoczesne informatyczne rozwiązania, i zacząć stosować jakiś sprawdzony channel manager. Systemy takie przede wszystkim pozwalają na wygodne i szybkie zarządzanie rezerwacjami wszystkich obiektów, razem z weryfikacją dokonywanych płatności. To jest absolutne minimum, jakie każdy taki system powinien posiadać, ale przeważnie rozmaitych funkcji będzie sporo więcej. Niezwykle przydatna będzie chociażby pełna integracja z wymienionymi wcześniej platformami rezerwacyjnymi, dzięki czemu informacje o dostępności miejsc noclegowych będą zgromadzone w jednym miejscu. Z pewnością może się też przydać, jeśli kalendarz rezerwacji będzie posiadał możliwość obsługi rozsyłania maili do gości, przez co nie trzeba będzie tego robić w sposób ręczny. Zaawansowane raporty i analizy oferowane przez taki program umożliwią managerom analizę zajętości danego obiektu i dadzą informacje, dzięki którym będzie można wprowadzić zmiany.

+Tekst Sponsorowany+

Comments are closed.